Beseda o destinačnom marketingu

Menu

Destinačný marketing
Aký je rozdiel medzi pojmami značka a brand? Čo znamená pojem destinačný marketing? Aký potenciál má východné Slovensko a čo pre rozvoj regiónu robí organizácia Košice Región Turizmus?
Na všetky tieto otázky dostali odpovede naši piataci počas zaujímavej besedy s odborníčkou na manažment destinácií pani Šeregovou Hnatkovou.
Dozvedeli sa, že budovanie pozitívneho obrazu regiónu je výsledkom spolupráce viacerých menších aj väčších organizácií, ktoré spoločne tvoria atraktívnu ponuku pre domácich i zahraničných turistov.
Košický a Prešovský kraj má rozhodne čo ponúknuť – od nádhernej prírody, historických pamiatok UNESCO,  bohaté kultúrne tradície,  tradičnú kuchyňu a pohostinnosť miestnych ľudí.
Neopozeranosť a autentickosť východného Slovenska sú jeho najväčším bohatstvom. Mali by sme si svoj región vážiť, chrániť jeho krásy a hrdo ho prezentovať svetu.